Belangrijke mededeling ivm de nieuwe GDPR wetgeving! ZEKER LEZEN! Klik Hier!

werkt een spel niet, probeer het een 2e keer te spelen, werkt het dan nog niet, meld het dan

favoriete spellen hier melden, mentionnez les jeux préférés ici, erwähne Lieblingsspiele hier, említsd kedvenc játékaidat itt viewtopic.php?f=40&t=153

We gaan van start met onze tweede prijzentoernooi, inschrijvingen kan in de gepaste forum. viewforum.php?f=39

Afbeelding

moppen uit de doos

alexia
Netherlands
Cash in de hand: Gesloten
Bank: Gesloten
Geslacht:
Dierenriemen:

moppen uit de doos

Bericht door alexia » 17 mar 2018, 11:26

Hoeveel medewerkers van Microsoft zijn er nodig om een lamp in te draaien? Nul, ze maken 'donker' gewoon een nieuwe standaard.

:kerst16:

Een man loopt de spreekkamer van de dokter binnen. In z'n neus heeft hij een banaan, in z'n linker oor een komkommer en in z'n rechter oor een winterpeen. Hij vraagt aan de dokter: "Wat zou mij mankeren,dokter?" Dokter: "U eet niet op de normale manier"

3 katten zitten aan een toog en hebben geen werk.
De 1ste kat zegt : ik zou graag bij Campina werken : 's morgens melk, 's middags melk en 's avonds melk.
De 2de kat zegt : ik zou graag bij Whiskas werken : 's morgens Whiskas, 's middags Whiskas en 's avonds Whiskas.
De 3de kat zegt : ik zou graag bij Jupiler werken.
De 1ste en 2de kat : Bij Jupiler ? Waarom ?
3de kat : 's morgens een kater, 's middags een kater, 's avonds een kater.

De Bevalling

Drie mannen: een Belg, een Nederlander en een neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek.
Plots komt de dokter binnen: 'Proficiat, alle drie een jongen!
Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby’s verward, maar ik denk dat jullie zelf het best kunnen zeggen wie je kleine is'.
Bij de drie baby's neemt de Nederlander onmiddellijk het kleine negertje.
Zegt de dokter: 'Maar meneer, dat kan toch niet die van u zijn?'
Zegt de Nederlander: 'Ik weet het, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik niet met een Belg naar huis ga'.
Kostbaar is de wijsheid die door ervaring wordt verkregen
Translate to

alexia
Netherlands
Geslacht:
Dierenriemen:

Re: moppen uit de doos

Bericht door alexia » 17 mar 2018, 22:45

Terug gekomen uit dat nouvelle cuisine restaurant waar je weinig voor veel geld krijgt, zitten lady Di en Dodi op de achterbank van hun Mercedes te kibbelen waar ze nog wat zullen gaan eten. Het is duidelijk dat er een keus gemaakt moet worden tussen Mc Donalds en de chinees. Beide hebben daar zo hun eigen idee over, Di wil Maccen en Dodi Chinezen. Na eindeloos over en weer roepen van Mac Chinees Mac Chinees, draait de chauffeur zich om en roept, "nu is het afgelopen, ik haal wel wat uit de muur"

Een oud koppeltje is mekaar aan het liefkozen op de slaapkamer.
Plots zegt het ventje tegen zijn vrouwtje: "Ik zou U niet willen missen, voor géén miljoen euro".
Waarop het vrouwtje reageert : "En ik zou U niet willen missen voor géén twee miljoen euro."
Zegt het ventje tenslotte: "Kunt U zich inbeelden dat we samen drie miljoen euro waard zijn !!!"
Translate to

alexia
Netherlands
Geslacht:
Dierenriemen:

Bericht door alexia » 26 mar 2018, 17:44

Tijdens een bijeenkomst van feministen wordt gevraagd of er nog vrouwen zijn die iets uit eigen ervaring willen vertellen. Er staat een vrouw op en loopt naar de microfoon: "Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden maar had daar geen zin meer in!" Daverend applaus uit de zaal. Ik zei vorig jaar: "Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in." Weer luid geklap uit de zaal. "De 1e dag zag ik niets veranderen. De 2e dag ook niet, maar .............op de 3e dag stond Jan opeens zélf zijn overhemden te strijken." De zaal staat op zijn kop van enthousiasme. Een tweede vrouw loopt naar de microfoon: "Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme zweetvoeten en om de lucht eruit te krijgen moeten de sokken op de hand gewassen worden met Soda. Ik had daar geen zin meer in!" Luid gejuich en gejoel uit de zaal. Ik zei tegen Pieter, "was jij die stinksokken van je voortaan maar zelf!!" De dames staan op banken! "De 1e dag zag ik niets veranderen, De 2e ook niet, maar ............op de 3e dag stond Pieter mooi zijn eigen sokken te wassen."
De wave wordt ingezet... Een klein Afrikaans vrouwtje grijpt de microfoon: "Iek geet Aka en iek 5 jaar getraut mit Papa. Hij wil elk dach rijs eet. Iek altijd for hem gekook, maar gad gee sin meer en seg: as jij wil eet rijs, ga maar lekker sellef maak." De zaal is niet meer te houden.
"De 1e dag ieksie nix, de 2e dag iek sie nix, maar .......... De 3e dag iek weer sie klain beetje mit linkeroog."
Translate to

alexia
Netherlands
Geslacht:
Dierenriemen:

Bericht door alexia » 29 mar 2018, 16:45

Twee Schotten verlaten hun stamkroeg na een stevige borrel. Terwijl ze over straat zwalken, roept de ene: 'Wat gek zeg, ik zie alles dubbel!' Waarop de andere Schot zijn portemonnee te voorschijn haalt en zijn vriend een bankbiljet van een pond geeft, met de woorden: 'Hier heb je de twee pond terug die ik van je heb geleend.
Translate to

alexia
Netherlands
Geslacht:
Dierenriemen:

Bericht door alexia » 05 apr 2018, 21:39

Waarom loopt maandags in België iedereen naast de fiets? Omdat het weekend erop zit.

Een bouwvakker komt om het leven op zijn werk.
Na enig overleg komt Pol tot de beslissing om dit te gaan melden aan diens vrouw.
Twee uur later komt Pol terug met twee bakken bier.
"Hoe heb je dat gedaan?" vragen zijn collega's.
"Wel, ik vroeg of ik bij de Weduwe Janssens was."
"Neen" zei ze.
Waarop Pol: "Wedden voor twee bakken bier
Translate to

alexia
Netherlands
Geslacht:
Dierenriemen: